Prekių katalogas

Prekių grąžinimas ir Garantinis taisymas

  • PASTEBĖJUS KLAIDŲ INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE ARBA JEI GAVOTE BROKUOTĄ PREKĘ PRAŠOM KREIPTIS
    TEL NR: +370 67656131

    NORIU PASINAUDOTI GARANTINIU APTARNAVIMU – PREKĖ YRA BROKUOTA ARBA SUGEDO
    Kokioms prekėms ir kiek laiko galioja garantija?
    Kokybės garantija suteikiama visoms mūsų prekėms. Ši garantija dar vadinama teisine arba gamykline garantija. Jos galiojimo terminas gali skirtis: kaip ir kitos sąlygos, laikotarpis yra nurodytas gaminio aprašyme ar kartu su nusipirkto produkto sąskaita-faktūra, kuri atitinka ir garantinį lapą.

    Kokioms prekėms neteikiama garantija?
    Kokybės garantija neteikiama, jei prekės savybės atitinka jos aprašymą, prekė yra tinkama naudoti pagal savo paskirtį.
    Kokybės garantija taip pat neteikiama laikmenose ar įrenginiuose esančiai informacijai. Tai reiškia, kad neatsakome, jei taisymo metu dingsta asmeninė informacija. Išlaidos, jei klientas pageidauja savo duomenis atstatyti, taip pat nėra kompensuojamos.
    Atsiimdami prekę parduotuvėje, apžiūrėkite, ar ji yra nepažeista, pilnos ir tinkamos komplektacijos. Priimdami užsakymą iš kurjerio atkreipkite dėmesį į pakuotę – jei kylą įtarimų – iškart išpakuokite. Pastebėtus neatitikimus pažymėkite prekės perdavimo priėmimo dokumente ir, dalyvaujant kurjeriui , surašykite aktą. Jei prekės broką ar defektus pamatėte po perdavimo priėmimo dokumento pasirašymo, negalime prisiimti atsakomybės už tai, kad produktas ar pakuotė pažeista, netinkamos komplektacijos. Tokiu atveju kokybės garantija bus teikiama tik esant gamykliniam brokui.
    Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo pardavimo taisyklėse.

    Prekių kategorijos, kurioms taikomi specifiniai įsipareigojimai
    Kai kurioms prekių kategorijoms mes taikome atskirus garantinius įsipareigojimus. Kviečiame sužinoti daugiau apie garantinius įsipareigojimus 

    DVD ir CD diskai, kompiuteriniai žaidimai
    Stalo žaidimai
    Kosmetika ir parfumerija, higienos prekės
    Prekės kūdikiams ir vaikams
    Optika ir elektronika, mobilieji telefonai, kompiuterinė ir buitinė technika
    Elektros ir šildymo prietaisai
    Baldai
    Apatiniai drabužiai, naktiniai marškiniai, pižamos, pėdkelnės, kojinės, puskojinės

    Taip pat atkreipiame dėmesį, kad negražinamų prekių sąrašas nustytas Mažmeninės prekybos taisyklėse. Primename, kad internetu įsigijus prekes taikomos ne Mažmeninės prekybos taisyklės (jos taikomos fizinėse prekybos vietose: turgavietėse, parduotuvėse), bet LR Civilinio kodekso nuostatos. Sutarčių kurių negalima atsisakyti sąrašas pateiktas CK 6.228-10 str. 2 d.

    Dėl teisės atsisakyti nuotolinės sutarties

    Šios prekės yra nurodytos Mažmeninių prekybos taisyklių 17 punkte, kuris taikomas įsigijus prekes tik mažmeninėje fizinėje prekyboje, o nuotoliniu būdu sudarytomssutartims (pvz., telefonu, el. paštu, internetu ir kitomis ryšio priemonėmis) taikomas Civilinio kodekso 6.228-10 straipsnis, todėl nurodytos prekės yra gražinamos, įsigijus jas internetu. Visoje ES pardavėjas privalo suteikti ne trumpesnę kaip 2 metų teisinę garantiją parduodamoms prekėms.

    Kur turėčiau kreiptis dėl garantinio aptarnavimo?
    Pardavėjo prekesvisiems.lt prekes taip pat galite pristatyti ir į visas prekesvisiems.lt fizines parduotuves. Parduotuvių adresus ir darbo laiką rasite kontaktuose.

    Prekę garantiniam remontui galite siųsti ir per kurjerį. Jei prekės pardavėjas prekes-visiems.lt tokiu atveju būtina nurodyti adresą: Senosios obels g. 1, Kaunas, Lietuva, LT-46279.

    Jei prekės pardavėjas yra kita parduotuvė, prašome siųsti adresu, kuris pateikiamas sąskaitoje faktūroje.

    Kviečiame tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Jei prekė bus pažeista siuntimo metu, garantinio aptarnavimo suteikti negalėsime.

    Ką daryti, jei įtariu, kad prekė nekokybiška?
    Jei įtariate, kad gavote nekokybišką prekę, turite kelis pasirinkimus:

    Jeigu prekės kokybės trūkumus yra įmanoma pašalinti, galite kreiptis į pardavėją, kad jis produkto gedimą pašalintų. Atkreipkite dėmesį, kad prekės pardavėjas gali būti net tik prekes-visiems.lt, bet ir kitos parduotuvės. Pasitikrinti galite sąskaitoje faktūroje.
    Jūsų pirktai prekei gali būti pritaikyta nuolaida, atitinkanti dėl trūkumų prarastą vertę.
    Galite gaminį pasikeisti į identišką geros kokybės prekę, išskyrus tuos atvejus, kai produkto trūkumai yra smulkūs arba atsirado dėl Jūsų kaltės.
    Prekę galite grąžinti, o Pardavėjui nustačius, jog grąžinta prekė turi nemažareikšmių defektų, atgauti pinigus. Pinigų grąžinimo terminas 14 kalendorinių dienų skaičiuojamas nuo Pardavėjo patvirtinimo apie prekės defektus.
    Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo pardavimo taisyklėse.

    Kiek laiko trunka remontas?
    Pašalinti dėl gamintojo kaltės atsiradusius gedimus įprastai trunka nuo 1darbo dienos iki 3 savaičių, skaičiuojant nuo produkto perdavimo į garantinį servisą dienos. Paaiškėjus, kad remontui yra reikalinga detalė, kuri turi būti pristatyta iš užsienio, laukimo terminas yra pratęsiamas.

    Ar galiu į prekesvisiems.lt parduotuvę atnešti nebetinkamus naudoti elektros ar elektronikos gaminius?

    Taip.
    Elektros ir elektroninėje įrangoje yra pavojingų medžiagų, kurios kelia pavojų aplinkai bei žmonių sveikatai, todėl nebetinkami naudoti tokios rūšies gaminiai negali būti išmetami kartu su komunalinėmis atliekomis. Įsigydami elektros ar elektronikos gaminį prekes-visiems.lt elektroninėje parduotuvėje, į mūsų parduotuvę galite atnešti tokios pačios rūšies nebetinkamą naudoti gaminį.
    Jei norite atiduoti netinkamą naudoti elektros ir elektroninę įrangą, prašome kreiptis į aptarnaujantį personalą, kuris Jums nurodys specialiai šioms atliekoms skirtas talpas.
    Mūsų įmonė bendradarbiauja su pavojingas atliekas tvarkančia įmone, kuriai reguliariai perduodame surinktas pavojingas atliekas. Todėl galite būti tikri, kad Jūsų atiduotos atliekos bus saugiai ir tinkamai sutvarkytos.

    NORIU GRĄŽINTI KOKYBIŠKĄ PREKĘ, KURI NETIKO

    Per kiek laiko galima grąžinti prekę be defektų?

    Daugeliui mūsų prekių taikoma pinigų grąžinimo garantija. Apsisprendę įsigytą prekę grąžinti be jokios priežasties, tai padaryti galite per 14 dienų.
    Taip pat turite galimybę pasinaudoti ir papildoma pinigų grąžinimo garantija, kuri galioja ilgiau, iki 30 dienų. Šiuo atveju prekei keliamos kelios papildomos sąlygos. Prekės pakuotė turi būti nepažeista, kartu su ja turi būti likusios visos autentiškos etiketės ir apsauginiai maišeliai, o produktas turi atrodyti lygiai taip pat, kaip jį įsigijus. Jei pakuotę pažeidėte, kokybiškos prekės grąžinti ir pinigų atgauti, praėjus daugiau kaip 14 dienų, nebegalėsite.
    Jeigu įsigijote baldų, šioms prekėms yra suteikiama 365 dienų papildoma pinigų grąžinimo garantija. Prekė privalo būti grąžinama originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje, o surinktų ar bandytų surinkti baldų grąžinti nebegalima. Svarbu paminėti, kad produktas turi būti nepraradęs prekinės išvaizdos, o prekė turi būti grąžinama tokios pačios komplektacijos, kokią ir gavote. Baldai pirkti išsimokėtinai atgal nėra priimami.
    Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo pardavimo taisyklėse.

    Kokių prekių negalima grąžinti?
    Grąžinti negalima sugadintų, prekinę išvaizdą praradusių prekių. Gaminį grąžinti reikia tokios pačios komplektacijos, kokią gavote.

    Pagal Lietuvos Respublikos patvirtintus įstatymus, tam tikros prekės nėra grąžinamos:

    tabakas ir tabako gaminiai;
    parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai;
    fotografijos ir kinematografijos prekės;
    spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai;
    audiniai;
    kiliminė grindų danga, išskyrus kilimus ir kilimėlius;
    megzti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai;
    kūdikių drabužėliai;
    pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;
    siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;
    liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai;
    perlai, brangakmeniai, taurieji metalai ir jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę bižuteriją;
    mašinos ir mechaniniai įrenginiai;
    elektros mašinos ir įrenginiai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai;
    antžeminio transporto priemonės;
    laivai, valtis ir plaukiojantys įrenginiai;
    optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai;
    laikrodžiai;
    muzikos instrumentai;
    ginklai ir šaudmenys;
    baldai, patalynės reikmenys, šviestuvai;
    žaislai, žaidimai, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis;
    meno kūriniai, kolekcionavimo objektai ir antikvariniai daiktai;
    augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės;
    sveriamos ir matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai.
    Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo pardavimo taisyklėse.

    Kur galima grąžinti prekes?
    Pardavėjo prekesvisiems.lt prekes taip pat galite pristatyti ir į visas prekes-visiems.lt fizines parduotuves. Parduotuvių adresus ir darbo laiką rasite kontaktuose.

    Prekę garantiniam remontui galite siųsti ir per kurjerį. Jei prekės pardavėjas prekesvisiems.lt tokiu atveju būtina nurodyti adresą: Senosios Obels g.1, Kaunas, Lietuva, LT-46279.

    Jei prekės pardavėjas yra kita parduotuvė, prašome siųsti adresu, kuris pateikiamas sąskaitoje faktūroje.

     

    Informuojame, kad pretenzijas dėl asortimento neatitikimo (pvz., trūkstamų dalių, sumaišytų detalių, spalvų ar atspalvių neatitikimo) vartotojas gali pareikšti reikalavimus Civilinio kodekso 6.331-6.632 straipsniuose nustatyta tvarka, per protingą terminą. Tuo tarpu vartotojas pretenziją dėl prekės kokybės , vadovaujantis Civilinio kodekso 6.335, 6.338, 6.364 straipsnių nuostatomis, gali pareikšti per 2 metų laikotarpį nuo prekės gavimo dienos (įstatyminė garantija), jeigu pardavėjas neįtvirtina ilgesnio garantijos termino (komercinė garantija). Vartotojas, siekdamas įgyvendinti šiame straipsnyje nustatytas teises, privalo pranešti pardavėjui apie prekės kokybės reikalavimų neatiktį ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo neatikties aptikimo dienos. Pareiga įrodyti, kad vartotojas praleido šį terminą, tenka pardavėjui.